Επιστροφές προϊόντων

 

Επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές σε συγκεκριμένες περιπτώσεις. Αυτές είναι οι εξής:

  • Η περίπτωση κατά την οποία τα προϊόντα που έχετε λάβει έχουν κάποιο ελάττωμα ή είναι κακής ποιότητας με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του ecarpets.gr.
  • Η περίπτωση κατά την οποία το ecarpets.gr σας έστειλε λάθος προϊόντα και όχι αυτά που παραγγείλατε.

Στις παραπάνω περιπτώσεις ο πελάτης μπορεί να επιστρέψει τα προϊόντα, αλλά αυτό θα πρέπει να γίνει εντός (7) επτά ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής τους. Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν, πλήρη, χωρίς φθορές, στην συσκευασία τους, συνοδευόμενα από όλα τα έγγραφα και τα πρωτότυπα παραστατικά αγοράς. Σε περίπτωση που η επιστροφή δε γίνει μέσα στο χρονικό διάστημα που προβλέπεται ή δεν πληρούνται κάποιες από τις προϋποθέσεις επιστροφής, το ecarpets.gr έχει το δικαίωμα να μη δεχτεί πίσω τα προϊόντα και να μην προχωρήσει σε αντικατάστασή τους.

Στην περίπτωση που πληρούνται οι προϋποθέσεις και γίνει δεκτή η επιστροφή προϊόντος, ο πελάτης δικαιούται να λάβει πιστωτικό σημείωμα για αγορά άλλου προϊόντος/προϊόντων ίσης αξίας.

Για οποιαδήποτε αλλαγή, ο πελάτης επιβαρύνεται μόνο με τα έξοδα αποστολής ενώ το ecarpets.gr επιβαρύνεται με τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στον πελάτη.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Για επιστροφή προϊόντων θα πρέπει πρώτα να επικοινωνείτε μαζί μας τηλεφωνικά.

Διαδικασία Επιστροφής Προϊόντων

Εφόσον έχει προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία με το ecarpets.gr, συσκευάζετε και στέλνετε το δέμα με το προϊόν/τα προϊόντα. Μέσα στο δέμα θα έχετε τοποθετήσει έγγραφο στο οποίο να μας γνωστοποιείτε τον τρόπο που θέλετε να επιλύσουμε την οικονομική εκκρεμότητα, εφόσον βέβαια το προϊόν πληροί τις προϋποθέσεις επιστροφής ή το νέο προϊόν που θέλετε να σας αποστείλουμε. Σε περίπτωση που το δέμα φτάσει και αποδεικνύεται ότι δεν ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής, το προϊόν δε θα γίνεται δεκτό όπως έχει αναλυτικά εξηγηθεί παραπάνω. Θα επιστρέφεται στον πελάτη και τα έξοδα μεταφοράς θα βαραίνουν τον ίδιο.

Υπενθυμίζεται οτι για οποιαδήποτε αλλαγή, ο πελάτης επιβαρύνεται μόνο με τα έξοδα αποστολής ενώ το ecarpets.gr επιβαρύνεται με τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στον πελάτη.

Για περισσότερες πληροφορίες είμαστε πάντα στη διάθεση σας είτε μέσω τηλεφώνου στο 211 780 2085, είτε μέσω e-mail στο info[at]ecarpets.gr.